Veelgestelde vragen

Hoe snel kan mijn wijnkist(en) bezorgd worden?

Indien u bij ons op werkdagen vóór 17:00 uur besteld kan uw wijnkist de volgende dag bezorgd worden.

Kan ik de bezorging van mijn wijnkist(en) vooruit inplannen?

Zeker. Bij de bezorggegevens kunt u onderaan in onze kalender aangeven op welke dag u de wijnkist bezorgd wilt hebben.

Hoe kan ik de bezorging van mijn wijnkist(en) volgen?

Zodra uw wijnkist onze loods verlaat (1 dag voor de bezorgdatum) ontvangt u van ons een verzendbevestiging. In die mail vindt u de link naar de track & trace pagina waar u de bezorging van uw wijnkist kan volgen.

Kan ik ook op rekening bestellen?

Indien u namens een bedrijf besteld kunt u bij betaalmogelijkheden kiezen voor de optie “Op rekening”. In de bevestigingsmail die u direct daarna ontvangt vindt u in de bijlage de factuur van uw bestelling. De betalingstermijn die hiervoor geldt is 14 dagen.

Wat doet de bezorger als de ontvanger niet thuis is?

Indien de bezorger voor een dichte deur komt te staan dan zij hij/zij altijd proberen om uw wijnkist bij de buren af te leveren. Uiteraard wordt hiervan vervolgens een bercht achtergelaten bij de oorspronkelijk ontvangers. Indien bij de buren afleveren ook niet mogelijk is zal de wijnkist naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt worden gebracht. Ook hiervan wordt een bericht achtergelaten.

Wat als de wijnkist niet bezorgd kan worden en retour wordt gestuurd?

Als uw wijnkist niet bezorgd kan worden én na een week nog niet is opgehaald bij het afhaalpunt komt de wijnkist retour naar ons magazijn. In dat geval ontvangt u van ons een mail met uitleg over de situatie. Voor het opnieuw versturen van uw kist brengen we €4,95 in rekening. Betaling gaat gemakkelijk via een link die u vindt in de mail die u ontvangt. Eventuele adreswijzigingen kunt u doorgeven in een reactie op die mail. We bewaren uw wijnkist in ons magazijn tot we van u horen of de betaling ontvangen hebben.

Kan ik mijn wijnkist in het buitenland laten bezorgen?

Wij sturen onze kisten ook naar het buitenland. Bij bezorggegevens kunt u bij “Land” kiezen uit een aantal ingestelde landen. Hierbij ziet u per land ook direct de specifieke bezorgkosten. Indien het land wat u zoekt er niet tussen staat kunt u contact met ons opnemen.

Hoe kan ik grote (>10) hoeveelheden wijnkisten bestellen?

Bestellingen van meer dan 10 kisten kunt u plaatsen via het bestelformulier op de zakelijke pagina. U kunt ons ook mailen op zakelijk@flesjewijnbezorgd.nl of telefonisch contact opnemen met onze sales afdeling.

Kan ik anoniem bestellen?

Uiteraard is het ook mogelijk om anoniem te bestellen en anoniem te blijven voor degene bij wie u de wijnkist(en) laat bezorgen. De ontvanger ziet alleen de tekst die u op de wijnkist laat drukken. Verder zijn uw eigen gegevens nergens zichtbaar voor de ontvanger.

Hoe bedrukken jullie de wijnkisten?

Elke wijnkistdeksel die we bedrukken wordt door een grote pers gerold. Deze pers wordt handmatig met een hendel aangedreven en met de juiste kracht, snelheid en inkt hebben wij een speciale manier bedacht om snel en eenvoudig wijnkisten te bedrukken!