Veelgestelde vragen

Hoe snel kan mijn wijnkist(en) bezorgd worden?

Indien u bij ons op werkdagen vóór 17:00 uur besteld kan uw wijnkist de volgende dag bezorgd worden.

Kan ik de bezorging van mijn wijnkist(en) vooruit inplannen?

Zeker. Bij de bezorggegevens kunt u onderaan in onze kalender aangeven op welke dag u de wijn bezorgd wilt hebben.

Kan ik een wijnkist per stuk met logo bestellen en versturen?

Als u vaker (minstens 1 per maand) wilt bestellen en versturen, dan kunt u uw logo sturen naar zakelijk@flesjewijnbezorgd.nl. We maken dan een ontwerp met uw logo en geven dat een uniek nummer. Met dat nummer kunt u uw kisten met logo per stuk bestellen en versturen door het nummer op de wijnkist te typen in het bestelproces. Indien u vaker van 5 keer per maand besteld kunnen wij u maandelijks factureren.

Wat doe ik als mijn gewenste tekst niet op mijn wijnkist past?

In dat geval typt u op de betreffende regel van de wijnkist: “Zie email“. U plaatst daarna gewoon uw bestelling en zodra u de bevestigingsmail krijgt kunt u op die mail reageren met het ordernummer van uw bestelling en de tekst die u op de ontbrekende regel van de wijnkist wilt hebben. Zodra wij “Zie email” zien staan op de pakbon weten wij wat u bedoeld;)

Hoe bestel ik een wijnpakket met 2 flessen erin?

Onze 2-vaks wijnpakketten vindt u op de wijnenpagina onder de knop “dubbele kisten”. We hebben 15 mooie combinaties met alle wijnen en in alle prijssegmenten.

Hoe kan ik de bezorging van mijn wijnkist(en) volgen?

Zodra uw wijnkist onze loods verlaat (1 dag voor de bezorgdatum) ontvangt u van ons een verzendbevestiging. In die mail vindt u de link naar de track & trace pagina waar u de bezorging van uw wijnkist kan volgen.

Kan ik naast de bedrukking op de kist ook een kaartje toevoegen?

Dan kan! Als u de tekst op de wijnkist heeft getypt en een lettertype hebt gekozen vindt u onderaan die pagina de optie om een kaartje toe te voegen met uw boodschap.

Hoe bestel ik meerdere wijnkisten voor meerdere adressen?

1. Verschillende wijnkisten naar verschillende adressen

Indien u verschillende wijnkisten naar verschillende adressen wilt sturen klikt u na het maken en samenstellen van elke wijnkist op de knop “Opslaan en nog een kist maken”. Deze knop vindt u onderaan de bezorggegevens die u na het maken van elke wijnkist invult. Zodra u op die knop klikt wordt de wijnkist die u zojuist heeft gemaakt opgeslagen in de winkelwagen en wordt u automatisch teruggestuurd naar de wijnpagina om te beginnen met de volgende wijnkist. Als u alle kisten heeft gemaakt klikt u na de bezorggegevens op “Doorgaan” zodat u bij het overzicht komt en kunt betalen.

2. Verschillende wijnkisten naar 1 adres

Indien u verschillende wijnkisten op 1 adres wilt laten bezorgen kunt u ook gebruikmaken van de knop “Opslaan en nog een kist maken”. U maakt elke kist 1 voor 1 voor een wijn te kiezen en daarna uw wijnkist te ontwerpen. De bezorggegevens die u na elke wijnkist invult staan als het goed is al ingevuld, dus hoeft u enkel op de knop “Opslaan en nog een kist maken” te klikken. Indien u voor elke wijnkist de geadresseerde wilt veranderen kunt u dit natuurlijk aanpassen in de bezorggegevens voordat u de kist opslaat en met de volgende begint.

3. Dezelfde wijnkisten naar 1 adres

U kunt eenvoudig meerdere wijnkisten naar 1 adres sturen door uw wijnkist te maken, het adres in te vullen en in het bestellingoverzicht het aantal te wijzigen. Rechts van de bestelling-info in het bestellingoverzicht ziet u het aantal bij de wijnkist staan.

Kan ik ook op rekening bestellen?

Indien u namens een bedrijf besteld kunt u bij betaalmogelijkheden kiezen voor de optie “Op rekening”. In de bevestigingsmail die u direct daarna ontvangt vindt u in de bijlage de factuur van uw bestelling. De betalingstermijn die hiervoor geldt is 14 dagen.

Wat doet de bezorger als de ontvanger niet thuis is?

Indien de bezorger voor een dichte deur komt te staan dan zij hij/zij altijd proberen om uw wijnkist bij de buren af te leveren. Uiteraard wordt hiervan vervolgens een bercht achtergelaten bij de oorspronkelijk ontvangers. Indien bij de buren afleveren ook niet mogelijk is zal de wijnkist naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt worden gebracht. Ook hiervan wordt een bericht achtergelaten.

Wat als de wijnkist niet bezorgd kan worden en retour wordt gestuurd?

Als uw wijnkist niet bezorgd kan worden of na een week nog niet is opgehaald bij het afhaalpunt komt de wijnkist retour naar ons magazijn. In dat geval ontvangt u van ons een mail met uitleg over de situatie. Voor het opnieuw versturen van uw kist brengen we alleen de kosten in rekening die wij ook moeten betalen voor het opnieuw verzenden(€4,95). Betaling gaat gemakkelijk via een link die u vindt in de mail die u ontvangt. Eventuele adreswijzigingen kunt u doorgeven in een reactie op die mail. We bewaren uw wijnkist in ons magazijn tot we van u horen of de betaling ontvangen hebben.

Kan ik mijn wijnkist in het buitenland laten bezorgen?

Wij sturen onze kisten ook naar het buitenland. Bij bezorggegevens kunt u bij “Land” kiezen uit een aantal ingestelde landen. Hierbij ziet u per land ook direct de specifieke bezorgkosten. Houdt u er wel rekening mee dat specifieke gewenste leverdagen moeilijk haalbaar zijn voor wijnkisten naar het buitenland. Indien het land wat u zoekt er niet tussen staat kunt u contact met ons opnemen.

Hoe kan ik grote (>10) hoeveelheden wijnkisten bestellen?

Bestellingen van meer dan 10 kisten kunt u plaatsen via het bestelformulier op de zakelijke pagina. U kunt ons ook mailen op zakelijk@flesjewijnbezorgd.nl of telefonisch contact opnemen met onze sales afdeling.

Kan ik anoniem bestellen?

Uiteraard is het ook mogelijk om anoniem te bestellen en anoniem te blijven voor degene bij wie u de wijnkist(en) laat bezorgen. De ontvanger ziet alleen de tekst die u op de wijnkist laat drukken. Verder zijn uw eigen gegevens nergens zichtbaar voor de ontvanger.