F.A.Q.

Meerdere adressen

Uiteraard is het bij ons mogelijk om uw wijnkisten naar verschillende adressen te versturen. Dit doet u door op de knop “nog een kist maken” te klikken nadat u de gegevens van de vorige wijnkist heeft ingevuld. Mocht u meerdere kisten naar hetzelfde adres sturen dan staan de vorige adresgegevens voor het gemak alvast voor u ingevuld.

Zakelijk

Onze kisten gebruiken om uw collega’s, relaties en klanten te bedanken? Neem gerust contact met ons op voor alle mogelijkheden en een vrijblijvende op maat gemaakte offerte.

Bezorgtijden

U kunt zelf aangeven wanneer u de wijnkist bezorgt wilt hebben. Mits u op een werkdag vóór 17:00 uur bestelt kan dit de volgende dag. U kunt de bezorging ook inplannen door de bezorgkalender te gebruiken. Het is niet mogelijk om een specifieke bezorgtijd te kiezen.

Bezorging in buitenland

Wij bezorgen onze kisten ook in het buitenland. U kunt bij de bezorggegevens het gewenste land invullen. Per land gelden specifieke transportkosten.

Betaalmethodes

U kunt bij ons betalen met iDEAL, Creditcard of op rekening. Indien u op rekening bestelt ontvangt u de factuur van uw bestelling per mail. Hiervoor brengen wij €1,95 administratiekosten in rekening en de betaling dient binnen 14 dagen te zijn voldaan.