F.A.Q.

Track & Trace

Het versturen van track & trace codes gaat nog niet automatisch bij ons. Indien u wilt weten waar uw kist uithangt kunt u mailen naar info@flesjewijnbezorgd.nl. Als u uw factuurnummer vermeldt in uw mail ontvangt u van ons binnen 1 à 2 uur de track & trace van uw wijnkist.

Meerdere kisten naar meerdere adressen

Uiteraard is het bij ons mogelijk om uw wijnkisten naar verschillende adressen te versturen. Dit doet u door op de knop “nog een kist maken” te klikken nadat u de gegevens van de vorige wijnkist heeft ingevuld. Mocht u meerdere kisten naar hetzelfde adres sturen dan staan de vorige adresgegevens voor het gemak alvast voor u ingevuld. Per adres betaald u €4,95 verzendkosten.

Zakelijk

Onze kisten gebruiken om uw collega’s, relaties en klanten te bedanken? Uitstekend plan. Kijkt u eens op onze zakelijke pagina voor de mogelijkheden of neem contact met ons op.

Bezorging

U kunt zelf aangeven wanneer u de wijnkist bezorgt wilt hebben. Als u op een werkdag vóór 17:00 uur bestelt kan uw kist de volgende dag bezorgt worden.. U kunt de bezorging ook inplannen door de bezorgkalender te gebruiken. Het is niet mogelijk om een specifieke bezorgtijd te kiezen.

Bezorging in buitenland

Wij bezorgen onze kisten ook in het buitenland. U kunt bij de bezorggegevens het gewenste land invullen. Per land gelden specifieke transportkosten.

Betaalmethodes

U kunt bij ons betalen met iDEAL, Creditcard of op rekening. Indien u op rekening bestelt ontvangt u de factuur van uw bestelling per mail. Hiervoor brengen wij €1,95 administratiekosten in rekening en de betaling dient binnen 14 dagen te zijn voldaan.